Соціальна відповідальність

Соціальна відповідальність2018-04-14T19:38:56+00:00

Компанія НУТРІМЕД піклується про своїх споживачів і усвідомлює відповідальність за ефективність і безпеку препаратів, які компанія представляє на ринку України.

Компанія НУТРІМЕД піклується про своїх споживачів і вважає, що основною метою нашої діяльності є систематичне підвищення рівня задоволеності споживачів, гарантія доступності, безпека нашої продукції, система управління і ставлення до довкілля.

У цей момент особлива увага приділяється таким показникам:

  1. Контроль виробництва щодо відповідності міжнародному стандарту ISO 9001: 2008 Системи управління якістю.
  2. Гнучкість підприємства, готовність враховувати індивідуальні вимоги споживачів. Своєчасна реакція на зауваження й побажання споживачів.
  3. Чітке виконання вимог нормативно-правових актів щодо контролю якості продукції компанії НУТРІМЕД.

Це досягається за рахунок:

  1. Максимального використання потенціалу кваліфікованого персоналу постійного підвищення його кваліфікації
  2. Потенціалу і лідерства керівництва підприємства
  3. Усвідомленого підходу всього колективу компанії до питання менеджменту системи якості
  4. Контролю за дотриманням усіх вимог, необхідних для запровадження якісних процесів виробництва
  5. Наявності стабільних партнерів у сфері постачання і збуту, та співробітництва з ними
  6. Забезпечення використання сировини високої якості, необхідної для отримання якісної продукції
  7. Результативної й гнучкої організації взаємодії зі споживачами, визначення та задоволення їхніх потреб
  8. Результативної й прогресивної системи стратегічного планування діяльності підприємства та планування на поточний період з урахуванням потреб споживачів
  9. Вивчення передового досвіду і порівняння з кращими підприємствами – виробниками дієтичних харчових добавок
  10. Упровадження на підприємстві елементів належної виробничої практики (GMP)
  11. Упровадження на підприємстві системи НАССР

Ми гарантуємо нашим споживачам:

  • Ретельне виконання вимог щодо доступності і якості продукції
  • Розширення асортименту продукції, що випускається, відповідно до потреб споживачів
  • Інформування споживачів про розширення наших можливостей щодо задоволення ваших потреб